B

Tygodniowy przegląd szablonów

(c)Oreuis

Witam wszystkich!  Tym razem przybywam z przeglądem szablonów [7.10 - 13.10]. Jak wam lecą kolejne nudne dni? Ja właśnie dotarłam moją super furą ze szkoły do domu i zabrałam się za przegląd :) Jak dobrze, że jutro dzień nauczyciela i wole w środku tygodnia :D Niestety, tym razem nie pojawiło się wiele szablonów. Bardzo mi przykro z tego powodu. Od razu z góry przepraszam, za moje opinie. Pamietajcie, że jest to tylko i wyłącznie moja refleksje na temat prac, nie mam na celu obrażenia was! Zapraszam do czytania!

SZABLONY

https://dl.dropboxusercontent.com/s/glpxgwu5s3g7b26/template005.HTML

 Jestem zachwycona nagłówkiem!!! Szablon prosty, ale zgrabny i dopracowany. Mam wrażenie, że ta biała czcionka jest zbyt jasna... Nie pasuje mi do całości.
http://orig10.deviantart.net/eaf4/f/2015/284/8/e/szablon_i_love_you_by_evelinedee1232-d9crcba.png
 Łał! Wszystko jest idealne, coś cudownego, porwałabym go na Graficzny Rejestr! Ale jakoś nie leży mi nagłówek, nie wiem dlaczego... Ale reszta jest na ogromną 6 +!
http://orig08.deviantart.net/bf15/f/2015/282/0/5/template_zamowienie_by_inginiaxoxo-d9chhc8.png
Nigdy bym nie sądziła, że aż 2 nagłówki, po lewej i prawej stronie będą tak zgrabnie wyglądały. Podziwiam autorkę. Chyba nie mam się do czego przyczepić? 
http://orig10.deviantart.net/d40e/f/2015/283/a/f/dramione__291__by_mrocznaja-d9ckxi9.png
Uwielbiam takie menu! <3 Oczywiście fantastyczna tematyka i trafny wybór kolorów. ALE! Nie trafia do mnie ten nagłówek. Pewnie taki był zamiar autorki, ale według mnie sposób umieszczenia zdjęć jest słaby... Ale ogólne wrażenie bardzo dobre!

http://i.imgur.com/M2LSwCe.png 
 Na temat tej pracy już się wypowiedziałam i jeszcze raz to powtórzę :) Najbardziej podoba mi się nagłówek, natomiast patrząc ogólnie mam wrażenie, że czegoś mi w nim brakuje.

To wszystko :) A już w sobotę zapraszam na przegląd tygodnia!
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

4 komentarze :

  1. Ojoj, jak miło widzieć swoje prace c: Jestem zaszczycona ♥

    PS: Nie zalinkowałaś pracy Scar, Nevy i Ingini ☺
    Pozdrawiam <:
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O boże, przepraszam, coś mi się pomieszało w poście i usuwałam, po czym pisałam od nowa i tak wyszło, już naprawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się szablon Eveline Dee :D
    No i dziękuję za umieszczenie mojej pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję za umieszczenie mojego twora :)
    Szablony Scar i Eveline Dee są mega!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

© Agata | WS | x x .