B

Przegląd tygodnia i szablonów!

(c) Hope

Witam wszystkich serdecznie. Tym razem nawaliłam z systematycznością. Bardzo mi z tego powodu przykro. W sobotę miał być przegląd tygodnia... niestety raptem 4 blogi dodały notki, ciężko było coś wybrać. Tu nie chodzi oto, żeby wybrać coś na siłę tylko coś co jest godne uwagi. Dlatego zdecydowałam, że zrobię ten przegląd razem z szablonami. Który również nawalił bo miał być wczoraj a tu nagle tak się rozchorowałam, że cały dzień spędziłam w łóżku. Także chciałabym was serdecznie przeprosić! A dodatkowo prosić o polecanie graficznego rejestru! Chciałabym ruszyć z nowymi seriami postów ale jest was mało, a częstotliwość postów jest bardzo mała... co jest oczywiście zrozumiałe z racji szkoły. Okej, nie przedłużam na siłę. Zapraszam na przegląd!


SZABLONY

http://orig01.deviantart.net/93f8/f/2015/306/0/0/don_t_ask_me__template__by_hanchesteria-d9f8wez.png
 Wczoraj Log obchodził swoje 3 urodziny. Ogromne gratulacje! Pojawiło się wiele szablonów, wydaje mi się, że wybrałam najlepszy. Jest dobrze zrobiony, nagłówek jest w cudownych kolorach i fajne menu :)
http://orig13.deviantart.net/5225/f/2015/304/7/9/loving_can_mend_your_soul__494__by_xohopexox-d9f1hpc.png

Łał, uwielbiam ten szablon. Jest mocno dopracowany, niesamowita kompozycja, nagłówek jest nieziemski. Niby prosty ale powalający :)

http://funkyimg.com/i/23ZVC.png

 Jestem zakochana w tym nagłówku. Autorka świetnie poradziła sobie z kolorami, które są mocne ale nie przytłaczają. Dodatkowo tło dobrze komponuje się z całością.
http://i.imgur.com/7kL3VDe.png
 Powiem tak, moje oczy płaczą gdy widza coś czarnego. Ale ten szablon jest ekstra! Przemyślany układ, wszystko jest takie idealne. A dodatkowo bardzo podoba mi się takie "podświetlenie" tekstu, cytatu, komentarzy. A no i znowu fajnie dopasowane tło.

SYGNATURKI

(c)Scar
 Uwielbiam Harrego Pottera. Tej pracy nie mogło tu zabraknąć. Jest cudownie zrobiona i podziwiam autorkę. Ja osobiście mam problem z umieszczeniem faceta na mojej pracy... a dobrać do tego kolory? to już w ogóle czarna magia...
 (c) Mrs. Punk & Forain
Mega praca. Podobają mi się napisy, również kolory są miłe dla oka. Uzdolnione autorki wybrały również ładną modelkę, która dodaje niesamowitego uroku :)
 (c) Desari & Forain
No nie! Kocham tą pracę! Aż brak mi słów by ją opisać, jest prześliczna. Chciałabym tworzyć takie cuda. A na dodatek kolorystyka, którą chyba najbardziej uwielbiam.
(c) Hanchesteria
 Coś zupełnie innego ale bardzo ładnego. Podoba mi się wszystko z wyjątkiem napisu "choice", nie wiem dlaczego ale jakoś nie pasje mi do całości.

(c)Mrs.Punk
Znowu kolejna praca z mężczyzną... I znowu podziwiam autorkę, niesamowicie ciężko zrobić tak cudowną pracę. Dodatkowo bardzo podobają mi się napisy. 

NAGŁÓWKI

http://funkyimg.com/i/2412F.png
Autorki bardzo się postarały. Wszystko się zgrało. Mam tylko wrażenie, że wycięcie mniejszej modelki jest dziwne. Ta spódnica niestety źle wygląda.
http://2.bp.blogspot.com/-UdKCDnL8wuc/Vfrz3U0ze8I/AAAAAAAAAmg/JDYPHGa5ZRo/s1600/ihiu.png
Ahh, te kolorki <3 Nie wiem co mogę tu skomentować? Wszystko jest idealne. Gratuluję dobrego oka i podziwiam, że ktoś tworzy takie cuda :)
http://i.imgur.com/LFJUHVz.png
Baaaaardzo mi się podoba prostota tego dzieła. Osobiście uważam, że ciężko zrobić pracę związaną Halloween, a na dodatek tak idealnie pozbawić ją zbędnych dodatków.

Na dzisiaj wszystko bo muszę lecieć do lekarza. Jeszcze raz przepraszam za opóźnienie :< Pozdrawiam i życzę miłego dnia !


4 komentarze :

  1. Dziękuję za wyróżnienie! <3
    Moim zdaniem Mrs. Punk, Forain i Hanchesteria wykonały świetną robotę ;*
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wstawienie moich prac, jestem ogromnie wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudowne, więc zdecydowanie zasłużyłaś!

      Usuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie mojego szablonu! :3 Bardzo sie cieszę, że przypadł Ci do gustu. ;)
    Moim faworytem jest bezapelacyjnie Sasamka. <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

© Agata | WS | x x .